آکورد آهنگ سنگ صبور محسن چاوشی
تاريخ : دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, | 1:0 | نویسنده : دارا

ریتم:4\4
 

C#m.......B.........A........B...................C#m

 رفیق من سنگ صبور غمهام به دیدنم بیا که خیلی تنهام

C#m.......B.........A.........B......................C#m
 

هیچکی نمیفهمه چه حالی دارم چه دنیای رو به زوالی دارم

C#m.........B...........A....B..................A

مجنونمو دلزده از لیلیا خیلی دلم گرفته از خیلیا

C#m.........B.........A........B..................A
 

نمونده از جوونیام نشونی پیر شدم پیر تو ای جوونی

C#m.........B........A

پیر شدم پیر تو ای جوونی

B....................C#m...............................

تنهای بی سنگ صبور خونه ی سرد و سوت و کور

C#m........................F#m.......................

توی شبات ستاره نیست موندی و راه چاره نیست

B....................C#m.......................

اگرچه هیچکس نیومد سری به تنهاییت نزد
 

C#m................F#m....................

اما تو کوه درد باش طاقت بیار و مرد باش

B....................C#m...............................

تنهای بی سنگ صبور خونه ی سرد و سوت و کور

C#m........................F#m.......................

توی شبات ستاره نیست موندی و راه چاره نیست

C#m...........B.........A..........B.................C#m

اگر بیای همونجوری که بودی کم میارن حسودا از حسودی

C#m..............B..............A........B...................C#m
 

صدای سازم همه جا پر شده هر کی شنیده از خودش بیخوده

C#m...........B...........A.....B......................A

اما خودم پر شدم از گلایه هیچی ازم نمونده جز یه سایه

C#m.........B..............A......B.............................A
 

سایه ای که خالی از عشقو امید همیشه محتاجه به نور خورشید

C#m.........B............A

همیشه محتاجه به نور خورشید

B....................C#m...............................

تنهای بی سنگ صبور خونه ی سرد و سوت و کور

C#m........................F#m.......................

توی شبات ستاره نیست موندی و راه چاره نیست

B....................C#m.......................

اگرچه هیچکس نیومد سری به تنهاییت نزد
 

C#m................F#m....................

اما تو کوه درد باش طاقت بیار و مرد باش

B....................C#m...............................

تنهای بی سنگ صبور خونه ی سرد و سوت و کور

C#m........................F#m.......................

توی شبات ستاره نیست موندی و راه چاره نیست

 


نظرات شما عزیزان:

soroush
ساعت20:26---19 مهر 1391
وبت خیلی عالیه دوست عزیز به ما هم به سر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: